Heti bűnbeesés

Heti bűnbeesés

Kesudiós csokis brownie

2017. május 13. - #Annipanni#

9252ac49-0b9f-4fbe-a8de-a11c0558b676.jpg

Sokat dolgoztam mostanában, és egyszerűen nem hogy blogot írni, de sütni sem volt időm a munka, gyerekek, csalàd mellett.. Mivel kevés szabadidőm van arra jutottam, hogy lehet jobb lenne, ha ezen sütési-blogírási időt átkonvertálnám valami menő joga órára, futásra, uborkapakolásos pihenésre :D, vagy bármi másra, ami lehet, most hasznosabb lenne nekem a töltődésre. Folyamatosan vivódtam, hogy abba kell hagynom, mert nincs rá időm , és offoltam le a tortás facebook, instás bloggerekről, és próbáltam nem nézelődni menő sütiket, technikákat :) De aztán persze győzött a szenvedély.. nem ment a sütiktől az elválás :) És rájöttem ez az én hobbim,  mellette persze futhatok, jógázhatok, de a sütisvilágom meg kell, hogy maradjon, mert ez kis rész fontos része a mindennapjaimnak, még ha nincs is mindig időm írni róla. Szóval marad a blog írás, még ha nem is olyan sűrűn :) 

Ezt a csokis browniet Jamie Oliver receptje alapján készítettem apróbb változtatásokkal egy névnapi bulira. Nagyon finom lett és bátran ajánlom bármely vendégségre, a gyerekek kedvence lesz biztosan! Íme a receptje a csokis Bárminek- ahogy a gyerekek hívják :)

dfdc95f8-cf46-4c64-8b4b-63e6284db200.jpg

Kesudiós csokis brownie - Jamie Oliver Brownie receptje alapján

Hozzávalók

180 g étcsoki+ díszítésre 4-5 kocka
250 g vaj
fél bögre kesudió
70 g kakaópor
60 g liszt
1 teákanál sütőpor
350 g cukor
4 nagy tojás             

Elkészítés

1. Állítsd be a sütőt 180 fokra és egy sütőpapírral bélelj ki egy kb 24 cm-es tepsit.
2. A csokit és a vajat vízgőz felett olvaszd összd fel egy tálban, folyamatos kevergetes mellett.
3. Ha elolvadt add hozzá a kettévágott kesudiót.
4. A kakaóport, a lisztet, cukrot, sütőport szitáld bele egy külön tálba.
5. Keverd össze a száraz összetevőket a csokis keverékkel, majd végül üsd bele a tojásokat. Kevergesd amíg egy szép fényes masszát nem kapsz.
6. Öntsd a browniet a sütőtálba, majd süsd kb 25 percig, nem baj, ha a belseje nem teljesen sült meg, úgy jó. Sokáig ne süsd, mert akkor kiszárad, és az a browniek ellensége :)
7. Miután kihűlt vágd kockákra, majd a tetejére tehetsz egy kis olvasztott csokit, amire tehetsz epret, mandulát, mogyorót bármit.
Tálalhatod simán vanilía fagyival, csokiöntettel ( csokit nyakon öntesz kis forró tejszínnel) is, isteni, egyszerű  és megunhatatlani! Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetibunbeeses.blog.hu/api/trackback/id/tr9212502889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása