Heti bűnbeesés

Heti bűnbeesés

A szomszéd duplacsokis palacsintája

2015. január 16. - #Annipanni#

image_45.jpgSzerintem nekem van a legjobbfej szomszédom. Kapcsolatunk úgy kezdődött, hogy folyamatosan kértem tőle lisztet, 1 cup, 2 cup aztán már egy egész kg-t elvittem, aztan a következő hetekben újra. Szegénynek azóta se adtam vissza, de egyszer-kétszer azért vittem neki sütit cserébe. Aztán két hónapja átjött és megkérdezte, hogy szeretnénk-e használni a parkolóját, mert neki most úgysincs kocsija és kicsi kocsim ne álljon az utcán. Nagyon kedves volt tőle. Na csak azért írtam, hogy jó emberek tényleg vannak a világban, és lehet nem is kell olyan messze menni, hogy megtaláljuk őket. A duplacsokis palacsintatortát neki készítettük (najó mi is ettünk belőle :D). Ti is tegyetek a héten valami jót és süssétek meg valakinek Ti is. Instagramon is lehet már követni a weeklysin néven . Szép hétvégét!

image_44.jpg

Duplacsokis palacsinta (kb. 12-14 db lesz belőle.) -Bakerella receptje alapján

Hozzávalók

Palacsinta 1 cup=250 ml bögre

  • 1⅓cup liszt
  • 3 evőkanál cukrozatlan kakaópor
  • 1 teáskanál sütőpor
  • ¼ cup cukor
  • ¼ teáskanál só
  • 3 evőkanál vaj, olvasztott + a sütéshez
  • 1 teáskanál vanilia aroma
  • 1 1/2 cup tej
  • 1 tojás
  • 50 g étcsoki -apróra összetörve porcukor díszítésre

Csokiszósz

  • ¾ cup habtejszín
  • 1 teáskanál vaj
  • 150 g étcsoki/tejcsoki - én felesben szoktam

Elkészítés

Palacsinta

1) keverd össze a kakaóport, sütőport, sót, cukrot 2) add hozzá az olvasztott vajat, vaniliát, tejet, tojást, összetört étcsokit 3) egy kis vajat használj a sütésre és kb. egy 1/4 cupos edényt használj, vagy mindig ugyanazt amivel a tésztát méred, hogy ugyanakkora palacsinták legyenek. 4) addig süsd amíg kis buborékok nem lesznek a tetején, aztán fordítsd és 1 percig süsd a másik felét. Porcukorral tálalhatod, ha nem csinálsz csokiszószt.

Csokiszósz

1) melegítsd fel a tejszínt és a vajat egy edényben, majd forrásnál húzd le, es rakd bele az összetört csokit, keverd el. 2) néhány percig hagyd dermedni, majd öntsd nyakon az emeletesre felpakolt tortát, vagy egyenként a palacsinták mellé kínálhatod. A szószt a végén csináld meg. Még vanilia fagyit tálalhatsz a forró palacsinta mellé, úgy aztán nagyon ütős lesz :) Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetibunbeeses.blog.hu/api/trackback/id/tr837080773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása