Heti bűnbeesés

Heti bűnbeesés

Kávés keksz étcsokival

2016. november 20. - #Annipanni#

img_1219.JPG

Jutkáéknál voltam tegnap vendégségben, és egy isteni kávés kekszet sütöttek nekem Dorciék, amihez persze csíkos kávét is kaptam Balázstól :) Ma persze meg is sütöttem a családnak, és annyit változtattam Balázs tánácsára, hogy kis étcsokival leöntöttem a tetejét. Nem is tudom.. kedvenc keksz lett! Karácsonyra ajánlom vendégvárónak, vagy ajándéknak is, 30 perc alatt kész!

Recept
125 g vaj
150 g barna cukor
3 tk. vanilia kivonat
3 tk. örőlt kávé
1 tojás
220 g liszt
2 tk. sütőpor
Csipet só

Fél tábla étcsoki

Elkészítés
A vajat a cukorral habosra kikeverem, majd hozzáadom a vaniliát, kávát, tojást, végül a lisztben elkevert sütőport, sót.
Ha nagyon lágy 10 percre bedobom a hűtőbe, hogy formázhatóbb legyen.
Kis pingponglabdákat formázok, majd picit lelapítam, kb 1,5 tepsi lesz. 180 fokon 12-15 percig sütöm.
Néhány kocka csokit melegítek a mikróban, tetejét bekenem vele. Tényleg isteni! Egyszerűen nagyszerű!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetibunbeeses.blog.hu/api/trackback/id/tr9311978066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása