Heti bűnbeesés

Heti bűnbeesés

Málnás csokitorta

2016. szeptember 04. - #Annipanni#

image_49.jpeg

Bemutatom a család kedvencét, ezt a sütés nélküli vegán málnás csokitortát! Fél óra alatt megvan és elég hozzá 6 összetevő. Lisztmentes, cukormentes, és tejmentes és a legjobb, hogy bűnmentes is :) Íme a recept!

Hozzávalók
Alap
200 g diós keverék, lehet kesu, brazil, mogyoró, ami van otthon
200 g magozott datolya

Csokikrém
1/3 bögre + 2 evőkanál kókuszolaj
3 evőkanál kakaópor
2 evőkanál agave szirup 

Tetejére
Gyümölcs

Elkészítés
Az alap hozzávalóit az aprítóban masszává daráld le, ha túl száraz, adhatsz hozzá még egy kanál vizet. Simítsd bele a masszát egy tálba (nekem 24x16 cm volt) úgy, hogy legyen kicsi pereme a csoki miatt. Tedd be a fagyasztóba, amíg a csokikrémet kikevered.
A krém hozzávalóit keverd el, majd az alapra töltsd rá, díszítsd valamilyen savanykás friss vagy fagyasztott gyümölccsel. Én szórtam rá levendulát is, mert kaptam Anyától egy csomót és nagyon szeretem a csokikrémbe. Fogyasztás előtt legalább 2-3 órára tedd a hűtőbe. Hidegen tálald! Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://hetibunbeeses.blog.hu/api/trackback/id/tr2311676715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása